-->

2013. január 14., hétfő

VI. Fejezet. *Szept. 3. (Szerda)*


Apu ki tett a sulinál. Elköszöntem tőle majd bementem a kapunk. Tomi megint eljátszotta mint tegnap. Egy kis hátfájás nem árt. :)Oda mentünk Patrikhoz és Marcihoz. El kezdtük vitatni a film nézést és meg kérdezték, hogy ott aludhatnak e nálunk.
- Felőlem. –vontam meg a vállam.
- Ammm. Nóra? – nézet rám Marci.
- Igen?                     
- Beszélhetünk négy szem közt?
- Persze. –Marci felállt a padtól és megfogta a csuklómat és húzott a kapuhoz.
- Mond.
- Látom, tetszik neked Patrik.
- Nekem? Nem…vagyis…de …vagy …ááááá honnan tudod? – hebegtem értetlenül. Honnan tudja?
- Egyszerűen látszik. Tomi szerint is szerelmes vagy belé.
- Igen. Szerelmes vagyok belé. De ő tuti nem szerelmes belém. – hajtottam le a fejemet a föld felé.
- Honnan veszed?
- Már látom rajta hogy neki én csak barát vagyok.
- Szerintem neki te….mindegy.
- Mi?
- Semmi….majd elmondom. –mosolygott rám.
- Oké de, pissszt please.
- Jó nyugi,.
Elindultunk visszafelé a fiúkhoz. Épp zenét hallgatott Patrik Tomi meg fotózott minket hogy megyünk feléjük.
-Minek fotózol? – kerteztem értetlenül.
- Csak úgy.
-Ja jó. Mit hallgatsz Patrik?
- Hát ezt. – adta át a fülhallgatója egyik felét amibe a Wawa Sombrita ment.
- Ez jó. –mondtam mosolyogva. Egyszer csak csöngettek. – Ne mááá… Suli után találkozunk?- kérdeztem a fiúkra.
- Persze. Na sipirc órára kislányom. –mondta Tomi.
- Nem vagy az apám! – nevettem el magam.
- De most már az vagyok kislányom.
- Hány apám van?
- Kettő na menj az órára.
- Jó jó …apaaa… sziasztok! – mosolyogva néztem a fiúkra majd előre tekintettem. Matekkal kezdtünk, amiből kaptunk egy oldal házit. Cool -.-” A többi óra nagyon laza volt. Osztályfőnökin mondta a tanár, hogy jövő hét délután szakköröket lehet majd megnézni. Tuti hogy be fogok menni egy csomóra. Kell valami elfoglaltság :)
A sulinak már vége volt, de a 10-eseket nem láttam sehol. Megkérdeztem a portást, hogy hol találom a 10-eseket mire mondta, hogy testnevelésük van ezért a tesi terembe mentem. Ott volt egy leülő rész ahol nem lát senki. Vagyis csak a tanár nem lát oda a többiek igen mert a tanár mindig az alatt áll. Onnan néztem, ahogy a fiúk kéziztek. Patrik észre is vett és intet is egyet felém. Gyors visszaintettem neki és néztem tovább. Sajnos Patrikot csak 2 percig tudtam látni, mert aztán térfél csere volt. Nem baj. Meg várom az óra végét. Mikor vége lett a tesijüknek (7-4-re nyertek Patrikék :) ). Vártam 5 percet a suli kapuban közbe hallgattam a Coldplay Paradise-t.
-Na mehetünk? – állt meg mellettem Patrik oldalán kék Budmil táskával.
- Jaj…ahan…persze.  – mosolyogtam rá.
Elindultunk haza felé csak épp a hosszabbik úton ami a egy kis mozgós utcába vezetett. Tele volt étteremmel, fagyizóval, boltokkal meg minden ilyesmivel. Meg is álltunk és vettünk egy-egy fagyit. Citromosat :D. Haza fele menet elbeszélgettünk a szombatról. Nagy nehezen (fél óra alatt) haza is értem. Ledobtam a táskámat és megcsináltam a matek házit majd elkezdtem tanulni a franciát. (J'aime le francais :D) Hát ez a nap is eltelt. Jó volt. Várom már a szombatot :))))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése