-->

2013. január 19., szombat

VI.Fejezet. *Szept. 5. (péntek)*


Reggel fél 7-kor keltem, mert a rohadás telefon nem ébresztet. Éljen. Kapkodva öltöztem egy fekte pántos felsőt rajta egy fekete-rózsaszín kockás inget vettem rá és egy rövid farmert. Az éneket közbe átnéztem mivel a tanár fel adott 3 dalt amiből egyet fel kell majd mondani…vagyis énekelni. Szerencsémre könnyen mennek a népdalok. Jeeh. Anyuék be is szóltak a szobámba hogy ne énekeljek, hanem haladjak.
-Jó. Jó. Mindjárt kész vagyok. –mondtam kapkodva. – Basszus Tominál maradt a párnám. Ha rám ugrik, jaj. – több kicsi párnám nem volt amit bele tehettem volna a táskába szóval hagytam. Anyutól elköszöntem majd beültem a kocsiba és elindultunk. Mikor kiszálltam a kocsiból óvatosan sétáltam a járdán nehogy még valaki rám ugorjon. Kivételesen nem ugrott rám senki. Bementem a kapunk és láttam, hogy a fiúk már ott ülnek a padon közbe pedig zenéz hallgattak.
- Sziasztok!- köszöntem majd ledobtam a táskámat és leültem Patrik mellé.
- Szia! –köszöntek egyszerre. Marci elő vette a laptopját (ez mit nem hozz magával?? :) ) és mondta, hogy letölti a film-et.
- Ammm…mikor menjünk akkor? –kérdezte Tomi.
- Hát….mondjuk 4-kor?
- Okés.
Az órák gyorsan elteltek. Nagyon nagy dolog nem volt max annyi hogy Eszter veszekedett az ofő-vel mert nem ért egyet azzal hogy minden 2. héten tesi legyen a 6. órában. :) Kisétáltam a lányokkal az udvarra és ott leültünk a padra. Elkezdtünk beszélgetni mi közbe szolt a Good Time szám.
- Nóri…. –nézet rám Angelika. – Nincs kedved majd vasárnap elmenni velünk a Mekibe?
- Dehogy nincs. Mikor és hol találkozunk?
- Hát mi ugye bár vasárnap úgy 2 körül a busz végállomáson és onnan indulunk.
- Okés benne vagyok.
Mikor beszélgetünk észrevettem, hogy Patrik állt az ajtóban.
- Nekem mennem kell lányok. Majd vasárnap találkozunk. – öleltem át a lányokat egyszerre majd elindultam Patrik felé.
 - Hali. –pattantam oda hozzá.
- Szia. Megyünk együtt?
- Persze.- Ez milyen kérdés volt? :$
Elindultunk hazafelé közbe a szombatról meséltem neki. Istenem annyira várom már. :) Mikor oda értünk hozzánk vagy még negyed órát beszélgettünk majd megkérdeztem, hogy van e kedve bejönni.
- Sajna most nem tudok bemenni, mert várnak otthon 3-ra és már 2:57-van.
- Ja jó. Akkor majd holnap gyere.
- Okés. Szia!
- Szióó.

Bementem az ajtónkon és felindultam a szobámba. Mikor beléptem a szobámba gondoltam, hogy egy kicsit rendet rakok, ha már fiúk jönnek. Sajna lányos egy kicsit a szobám ( a rózsaszín fal miatt…bleh :P). Rendet raktam mindenhol. Ez már nagy szám nálam. Nem mint ha nem lennék rend tartó de nem szeretek pakolászni. Anyu hozott popkort és megkérdezte, hogy akarok e nézni velük az Üveg tigrist. Mivel ezerszer láttam már ezért nemet mondtam. Anyu csak legyintett egyet és magamra hagyott. Ezek után gépeztem és festetem (egy Manga szerelmes párt). 22:45-kor befeküdtem a puha ágyamba és elaludtam.

1 megjegyzés: