-->

2013. január 29., kedd

VII. Fejezett. *Szept 6.(szombat)*





Reggel nagyon izgatottan keltem fel. Tudtam ,hogy csak délután 4-kor jönnek a fiúk és, hogy most csak 8 óra van, de nagyon izgulok, de nem tudom miért. Elrendeztem a szobámat. Berakta 4 babzsák fotelt előtte egy asztalt ami a tv felé lett irányítva. Az asztalra rá raktam a cola-t és a popkort. A monitoros asztalról lepakoltam mindent és beállítottam középre a tv-t. 9:35-re ezzel végeztem is. Lementem anyumhoz hogy csináljunk szendvicseket. Ezzel egy csomót szenvedtünk, mert vagy 3-szor kellet elmennem a boltba, mert mindig elfelejtettünk valamit. 2-kor abba hagytuk a szendvics csinálást (1 órára azért nem végeztünk, mert egyszer zárva volt a bolt és csak 1 óra múlva nyitott) majd felvittem a szobámba. Készálltam hogy jöjjenek a vendégek mire észre vettem ,hogy milyen gagyin öltöztem fel. Gyors át durtam a szekrényemet mire kiválasztottam egy rövid farmert egy fekete pántos felsővel. Egy fekete szemceruzával kihúztam a szemem és egy kis szempilla spirált haszáltam. Egyszer csak fél 4-kor csöngettek. Kinéztem az ablakon és láttam Marcit, de mást nem. Leszaladtam és gyors kinyitottam az ajtót.

-Szia!- köszöntem – Hogy, hogy ilyen korán?

-Szia. Csak gondoltam ,hogy hamarabb eljövök és hogy eldöntsük hogy mit nézünk.

- Nem a Kört nézzük??

- Hát…először úgy volt, de aztán meggondoltuk magunkat és gondoltam megbeszélhetnénk.

- Ja okés. Gyere.

- Szia Marci!- köszönt anyum Marcinak.

- Csókolom.

Gyors felsiettünk a szobába és kiválasztottunk egy film-et. Az Átnevelő tábort választottuk. Izgalmasnak látszót. Mire kiválasztottuk épp csöngettek. Kinéztem újra az ablakon és láttam, hogy Tomi és Patrik áll az ajtó előtt. Nagyon ideges lettem ezt meg is látta Marci rajtam, hogy idegbe vagyok ezért gyors megfogta a karom.

-Miért vagy ideges? –kérdezte Marci.

-Nem tudom..de tényleg. Csak egyszerűen ideges vagyok.

- Nyugodj meg. Mi rossz történhet?
-hmmm…semmi sem.

-Na menj.

Nyitotta ki az ajtót én meg kiszaladtam rajta. Kinyitottam az ajtót.

-Sziasztok!

-Szia!

-Gyertek. Marci már itt van.

A fiúk bejöttek és közbe néztek a házban. Tomi az akváriumot nézte és néha mag pöckölte az üveget, hogy elmenjenek a halak. Patrik a nappaliban nézelődött. Nézte a tv-t a hangfalat a zöld kanapét… egyszóval mindent megnézet. Mikor körbe járták a lakást akkor a szobaajtómnál megálltunk.

-Bocsi a rózsaszín fal színéért. – mondtam, mert gondoltam a fiúk nincsenek odáig a rózsaszínért. Mondjuk én sem, de nem is én akartam a rózsaszínt. Na, mindegy

Beléptünk a szobámba. Beköszöntek Marcinak, aki már egy kék babzsák fotelen ült. Marci épp a film-et töltötte le. A fiúk ledobták a táskájukat és ők is elfoglaltak egy-egy babzsák fotelt (Patrik a zöldbe Tomi a feketébe ült). Leültem én is melléjük egy lila babzsákra.

- Ohh tényleg. Itt a párnád! – pattant fel Tomi és oda lépet a táskájához és kivette a párnámat.

-  Köszi.- nevettem el magam. Egyszer csak kopogtattak az ajtó. Anyu volt.

- Hé gyerekek…

- Nem vagyunk gyerekek. - szóltam közbe.

- Akkor fiúk és lányok.

- Van még itt más lány? – kérdezte Tomi.

- Igen. Te. – mondta Patrik mire elkezdtünk nevetni mindannyian.

- Na, csak annyit akartam kérdezni, hogy nem kell még valami??

- hmmm….szerintem nem. - válaszoltam.

- Akkor jó. Jó filmnézést. - és anyu becsukta az ajtót.

Míg letöltődött addig beszélgettünk, ami nem tartott sokáig mert csak 6 percet kellet várni. Mikor beállítottuk, hogy induljon a film úgy ültünk, hogy Marci, Tomi ,Patrik és én. Mindig Patrik mellé fogok ülni :D Elkezdtük nézni a filmet. Elégé érdekes volt. Mindig mikor megijedtem megöleltem Patrikot, aki mindig csak mosolygott és egy puszit adott a fejemre. WTF? PUSZI? *-* Mikor egy olyan részhez értünk, hogy az egyik csajt megerőszakolják akkor muszáj volt kimennem a szobából, mert nem tudtam nézni ,hogy hogyan szenved. Mondtam a fiúknak, hogy egy perc és leszek. Lerohantam a konyhába egy pohár vízért mer a Cola nem eset volna jól. Mikor öntöttem a vizet éreztem, hogy egyszer csak valaki megfogja a derekamat. Gyors felpattantam és a poharat a mosogatóba dobtam, hogy ne törjön össze majd hátra fordultam. Patrik volt az. Hirtelen megöleltem, mert hát megijedtem. Visszaölelt majd megsimította a fejem. Adott a fejemre egy puszit mire felnéztem rá. Egyszer csak közel hajolt felém és én is felé és ………
















és…….…

























és…………
















ÉS…………


























ÉSSSSSSSSSSSSSSSSSSS………………………… 













....Megcsókolt. Omg. *-* Szent tehén. Ezt a pillanatot soha nem felejtem el. Annyira jó volt, hogy ezt meg bírtam volna szokni. Nem akartam, hogy vége legyen. Egyszer csak dübörgő hangokat hallottam a lépcsőről. A csókot abba kellet hagynunk, de az ölelés maradt.

- Mit csináltok ti itt már? – kérdezte Marci.

- Csak ittam egy kis vizet közbe Patrik megijesztett. – válaszoltam.

- Ja értem. Na, gyertek!
Megnéztük a film-et. Nagyon megijedtem. Főkép mikor a végén mondták hogy *ilyen helyekre több százezren vannak meg stb*. Attól még tetszet a film. Mikor vége lett hátra dűltünk a babzsák fotelekbe és mivel lusták voltunk ezért még beszélgetünk. Vagy félórát beszéltünk majd feltápászkodtunk és leindultunk az udvarunkra sátrat építeni (mivel nem fértünk el a szobámba ezért a sátrazás maradt). Vagy 1 órán át szenvedtünk a sátor összerakásban. Bepakoltunk minden cuccot, ami csak kellet. Még csak 8 óra volt. Csináltunk egy kis tábor tüzet is ami jó hangulatot adott. Elkezdtünk minden hülyeséget énekelni a tűznél. Tök jó volt. Elkezdtünk felelsz vagy merszezni is. Had ne mondjam milyen nagy volt. Volt jó pár durva is mint pl.: Tomi fusson körbe-körbe a ház körül alsógatyába (ÁÁÁÁ ki éget a retinám xD), én ugorjak át a szomszéd kerítésén és kérjek egy pohár vizet és öntsem magamra, Patrik menjen be a szomszédba és próbálja meg eladni az elromlott porszívónkat (1000-et kaptunk érte) és hogy Marci szaladgáljon az utcán úszógumival közbe kiabálja azt hogy *Póni hercegnő vagyok*. Halálra röhögtük magunkat. Este 11 fele mikor kint ültünk a tábortűz körül egyszer csak a locsoló rendszer elindult. Csurom vizesek lettünk mindannyian. Nem mentünk be sehova sem (miért kéne? hisz jó buli ) hanem kint futkároztunk mint az idióták. Tök jó volt. Éjfélkor bementünk a sátorba és megtörölköztünk (hoztam ki egy csomó törülközőt). Észrevettük, hogy még nem is fürödtünk. Kitaláltunk, hogy majd a medencénk megteszi egy kis fürdésnek.

- De hát hogy fürödjünk??? – néztem rájuk értetlenül.

- Hát simán gatyába? –válaszolt Tomi.

- És én?

- Ohh az jó látvány lesz.

- Hülye. –hirtelen reakcióm ez volt.

A fiúk összenéztek majd egyszerre felém néztek. Én csak néztem nagy szemekkel majd megszólal Patrik hogy *mehet* és egyszerre támadtak rám. Már sejtettem mire készülnek. Patrik megfogta a kezem Tomi a lábamat és kivittek a sátorból közbe Marci videózott. Oda vittek a medencéhez és elszámoltak 3-ig majd bele dobtak a medencébe. Valahogy gondoltam, hogy ez lesz. :D Marci leállította a kamerát majd Patrikkal együtt bele ugrottak a medencébe. Tomi mondta, hogy menjünk hátrébb mert ugrik. Hát nagyot ugrott azt nem tagadom. Elvoltunk ruhástól a vízbe. Csak én szenvedtem a pántos felsőmmel, mert mindig le akart rólam csúszni. A fiúk felelsz vagy merszezte megint. Most az volt, hogy úgy mond egymást vetkőztették. Én csak fogtam a fejem és nevettem. A végén csak nadrág maradt rajtuk én meg csak néztem furán, hogy ez most mire volt jó. Még néztem ahogyan szórakoztak majd kiszálltam a medencéből. Gyorsan bementem a házba és elő vettem gyorsan a ruháimat. Elindultam a törölközők felé. Megnéztem hogy nem lát e engem senki. Úgy véltem, hogy senki sehol ezért magam köré vettem a törülközőmet és elkezdtem vetkőzni. Megtöröltem magam majd felvettem a melltartómat,a bugyimat és az egyik nadrágomat. Hallottam, hogy lépked valaki mögöttem. Megfordultam és hát kit láttam…Patrikot láttam. Gyors magam elé kaptam a törülközőmet és eltakartam vele felső testemet.

- Oppá. –mondta Patrik.

- Jaj.

- Nem baj. Legalább láttam valami szépet.

- hmmm?

- Láttam egy szép lányt.

- Ha rám gondolsz akkor szerintem tévedsz. Én nem vagyok szép. Tudom.

- De az vagy.

- Nem. Nem vagyok az.

- Mi van már bókolni sem lehet? – nevette el magát és felém lépet.

- De ,de….nem tartom magam szépnek.

- Pedig az vagy. – ölelt át erősen.

- Figyu. Valamit mondani akarok.

- Figyellek.

Összeszedtem minden erőmet majd nagy nehezen kinyögtem.

- Csak azt akarom mondani hogy….

- Hogy???

- hát hogy…

- Nyögd már ki!

- Szeretlek.

Lehajtottam a fejemet ezért nem láttam a hirtelen reakcióját.

- Nyugi. Én is szeretlek. –felemelte a fejemet és ez puszit adott a számra - Csak nem mertem elmondani, mert azt hittem, hogy nem kölcsönös.

- Pedig nagyon is kölcsönös.

- Ennek örülök. Na öltözz mert jönnek a fiúk.

- Oké de addig pls elfordulnál?

- oooh ha te akarod. –erre hátra fordult.

Gyors felöltöztem.

-Meg fordulhatsz nyugodtan.

Épp jöttek a fiúk csurom vizesen.

- Na menjetek öltözetek át addig én elmegyek és össze rakom a medencét.

- Okés. –mondták egyszerre.

Kész lettem a medencével ezért visszamentem a fiúkhoz. Láttam, hogy fel vannak öltözve. Bementünk a sátorba és ott még beszélgetünk. Én már majdnem elaludtam.

- Én szerintem el mék aludni. Hulla vagyok. Sziasztok.

- Okés te hétalvó. - mondta Marci gúnyosan.

- Betakarjalak kislányom? –kérdezte Tomi.

- Nem kell, de azért köszi.

- Kaphatok egy jó éjt puszit? – nézet rám Patrik.

- Persze. - oda hajolta felé és nyomtam az arcára egy puszit.
A fiúk csak kérdőn néztek ránk. Én bedőltem a sátor egyik sarkába és elaludtam.

5 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó lett Nórii!!
    Gyorsan hozd a kövit mert ha ne kapsz a suliban!!(az utóbbi csak vicc volt)!!
    De tényleg siess!!:DD
    Köcce!<33

    VálaszTörlés
  2. Úlyat drága kislányom vagy megverlek hétfőn.Választhatsz: Megszoksz vagy megszöksö?? <3 :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól van anya jól van xdd
      de akkor tesót is verd meg :DD köszi :* <33

      Törlés
  3. Hol van az új rész drágaságom???:DDD :PP
    Siesssssss márrrrrrr!!! :PP

    VálaszTörlés