-->

2013. január 15., kedd

V.Fejezet. *Szept. 4. (Csütörök)*


Reggel felkészültem, hogy Tomi rám fog ugrani ezért egy párnát rejtettem a táskámba. Nem akartam több hátfájást.  Felöltöztem és mondtam anyunak, hogy ha már a boltba van akkor vegyen Cola-t meg még valamit. Apa szokásosan elvitt a suliba. Épp a kapunál voltam mikor Tomi rám ugrott. Még így is fájt a hátam, de túlélem. :) Nem volt kedvem tovább párnát cipelni ezért Tomi kezébe nyomtam és mondtam, hogy ma vigyázzon rá. Beléptünk a kapunk, de nem láttuk Patrikot meg Marcit. Nagyba kerestük őket a tekintetünkkel csak épp hátra nem figyeltünk. Egyszer csak *hupp* ránk ugrottak. A földön fekve nevettünk. Ez most valamiért nem fájt….mondjuk azért mert Tomi magasabb meg erősebb csontozatú, mint Patrik és Marci. :) Patrik felsegített a földről én meg megköszöntem. OMG megérintett.*-* Majd egy falhoz támaszkodva beszélgettünk. Fúúh nem gondoltam volna hogy fiúkkal jobban ki jövök mint lányokkal. Mondjuk sejtettem, de mindegy :D Marci elő vette a iPad-ját és elkezdte kérdezni, hogy nem e néznénk valami horrort.
-Imádom a horrorokat.
- Te még kislány vagy. – mondta Marci majd rá nyújtottam a nyelvem, mint egy ovis. Hát a viselkedésem egy 6 évesé :)
-Igen kislányom. – mondta Tomi.
- Ha ha haaa….. nagyon vicces. De akkor mit néznénk? – néztem kérdőn Marcira aki elkezdett keresni horror film-eket.
- Fűrész?
- Nem jó. Olvastam néhány kritikát róla. – mondta Tomi.
- Horrora akadva?
- Nem ijesztő.
- Gyerekjáték?
- Babákat akarsz nézni?
-Jól van…. Végső állomás?
- Hagyjuk ezt is.
Miközben a fiúk találgattak addig én felvettem a napszemüvegemet és néztem a napba.  Egyszer csak Beke lépet odda hozzám.
-Csá. Mi lesz az első óra?
- Hali. Matek.
- Ohhh…bakker…nincs házim…. pls kölcsönadod?
- Jah.- szedtem ki a táskámból a fűzetett majd Beke felé nyújtottam majd visszarántottam. – Mondj horror film címeket. Csak akkor adom oda.
- Jó. A kukorica gyermekei, Végső állomás, Hideg csontok, Kör….
- Mit mondtál? – nézet rá hirtelen Marci.
- Kör. –ismételte meg Beke.
- Az jó lesz szerintem. – mondta Tomi majd a két fiúra nézett akik bólintottak egyet.
- Tessék. –adtam oda a füzetem.
- Kösz.
- Azért óra előtt ad vissza.
- Jó.
Becsöngőig kint álltunk és beszéltünk a szombatról. Annyira várom már. Gyors beszaladtam az ajtón és egyenesen fel a matek terembe. Hále még nem volt bent a tanár. Gyors lepakoltam a táskámat Angelika mellé.
- Hali. Mi jót csinálsz? – néztem Angira aki épp alkoholos filcekkel rajzolt a kezére.
- Rajzolok és írok. Rajzoljak neked valamit?
- Ahan. –ültem le mellé. - Egy Cortez feliratot.
- Okés..- mosolygott majd elkezdte rajzolni a „Cortez” feliratot. Gyorsan megcsinálta és még egy szívet is tett mellé. Egyik kedvenc szereplőm neve a könyvemből ami még szép is. Nekem ez tetszik :) Matek óra közepén dobta át Beke a füzetet benne egy cetlivel:* Köszi…Benji,Tamás és Tibi is lemásolta ha nem baj.*Beke felé fordultam és legyintettem egyet hogy nincs semmi baj. Ez a nap nagyon laza volt mert Ofő óra után rögtön ének jött (az ofő az ének tanár) ezért csak énekeltünk minden félét meg karaokéztunk (pl.: GreenDay-Oh love, Conor Maynard- Vegas Girl, PYS-Gangnam Style….kb csak lányos számokat énekeltünk…szegény fiúk :) ) Aztán infón mindenki elvolt. Zene,Fb,Cs majd minden, ami jó ment. Biosz órán kiakasztottuk szegény tanárt az ordibálásunkkal. Így járt :). A magyar órára meg nem is emlékszek. Fúl fáradt voltam. Nem tudtam oda figyelni.
Én, Angi és Anna elmentünk kajálni. Egy idő után Beke is oda ült mellénk. Mivel 4 személyes asztalok voltak ezért velem szembe ült Beke. Kaptunk por cukrot, amivel elkezdtük dobálni egymást majd én időnként mondtam, hogy „Jól vagyunk csak az agyunk sérült”. Kaja után indultam is a kapuba várakozni, de nem kellet. Ott ált Patrik.
- Hali. Kire vagy mire vársz? – néztem rá.
- Szia. Rád hogy mehessünk együtt haza.
Rám várt *-* Elindultunk haza majd mivel tökre hülye kedvem volt ezért végig hülyéskedtem az utat. Persze a kutyára nem számítottam megint. Rögtön meg öleltem Patrikot. Nem zavarta láttam rajta.:) Mikor haza értem anyut meg aput sem találtam otthon ezért leültem a nappaliba a nagy tévé elé és néztem egy kis Comedy Central-t. Mikor meguntam gyors megcsináltam a házit majd gépeztem. Mikor már az is unalmas volt csak bekapcsoltam a zenéz és olvastam. Anyu egyszer csak haza érte. Mondta, hogy menjek le és nézzem meg mit hozott. Egy Coca Cola-t, Sprite-t 3 zacskó chip-et és amin nagyon meglepődtem….Samersby.
-Anya ezt kinek vagy minek vetted? – mutattam az üvegre.
- Ezt nektek vettem. Gondoltam tetszeni fog.
-Naná!!!


1 megjegyzés:

  1. Fantasztikus de azért kösz hogy azt mondod hogy a fiúkkal jobban elvagy !!
    És Beke....!!
    Azon nagyot röhögtem !!
    :DD
    Imádlak<33

    VálaszTörlés